Mindernes Hus har holdt en pause, og nu har vi tændt mikrofonerne igen.

Vi har konstateret, at vi stadig har lyst til at dele det vi oplever, tænker og mærker.

I denne episode giver vi indblik i de seneste 6 måneder. Højtider, fester, mærkedage, fødselsdage og en forestående dødsdag er en del af livet, og hvordan håndterer vi det?

Forhåbentligt vil vores refleksioner give dig noget brugbart med til din sorg.

At dele er at hele.